Cafeteria kiszervezése

A bérstruktúra átvilágításán és a javasolt béren kívüli keret kialakításán kívül a következő tevékenységeket végezzük ügyfeleink részére:

• A jogszabályoknak megfelelően elkészítjük/aktualizáljuk a cafeteria szabályzatot.
• Saját fejlesztésű szoftverünk segítségével elvégezzük a teljes adminisztrációt a dolgozók választásának megfelelően.
• A munkavállalói nyilatkozatok alapján összesítjük a választott juttatásokat, teljes időszakra vonatkozó jogcímenkénti és havi bontású kimutatást adunk át elektronikus formában.
• Tapasztalatunk alapján segítünk a pénzügyi szolgáltatók (pénztárak, kártyakibocsátók, biztosítók) kiválasztásában. Elkészítjük a szükséges szerződéseket a munkáltató és a szolgáltatók között.
• Kártya alapú juttatások esetén elkészítjük a cafeteria kártyát és igény esetén megrendeljük, kiosztjuk az utalvány formájában biztosított juttatásokat.
• Nyomon követjük a jogszabályok változásait, javaslatot teszünk a szükséges módosításokra, igény esetén szakmai konzultációt biztosítunk.

Miért kiszervezés?

Hatékony megoldás – mivel a cég jobban tud összpontosítani azokra a feladatokra, amelyekből bevétele és sikere származik.
Kifizetődő – mivel cégünk professzionális szinten végzi az adott feladatkört, így olcsóbb mintha saját munkaerőt alkalmaznának.

53108585_l

 

 

Gazdaságos mivel a képzési költségek teljes mértékben megszűnnek.
Kockázatmentes mivel a szolgáltatást szerződés fedi le.